fredag 3 juli 2009

Det regnar och åskar

Nu börjar jag förstå mer och mer hur det här systemet fungerar. Jävla väder är det också, här ute på landet. Sitter och väntar på att frugan ska komma med tåget, arbetar lite lätt och skriver Skrivpuff samtidigt. Ja ja, det är så det är. Under dagen har en man varit här och offererat en värmepump. Blir nog bra så småningom, bara det trillade in pengar så att man kan betala pumprackaren. Ordnar sig nog det också.

Jag har lagt upp en sida om min karaktär Fritte Nilsson. Tänkte låta han delge er lite tankar om ditt och datt så att ni får lära känna begåvningsreserven, hans kompanjoner och andra vänner samt lite vad han sysslar med under dagarna. Ungefär sådant material TV lägger upp på sina sidor, det som inte fick plats i sändningen. Många intima obsceniteter kommer att avslöjas.

Jag tänkte också fixa till en hemsida där texter ur mina böcker kunde publiceras och kommenteras. Till slut kanske man kunde lägga upp PDF filer på böckerna som kunde laddas ner av folk som eventuellt kanske vill köpa eller bara läsa för skojs skull. Vi får se vad som händer om ett par veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar