fredag 9 april 2010

Att vilja men inte kunna

    Sicket jävla skit allt är. Egentligen! Inte fanken får man fast man vill, och det man får det vill man inte. Egentligen!
    Jag har ont i huvudet idag. Troligen ett väderomslag på gång. Bra.
    Allt arbete man lägger ner till ingen nytta. Tror jag, men så är det nog inte. Idag fick jag kontakt, vilket betyder att det är någon därute som vet vem jag är. Vilket är kul och visar att det arbete man lagt ner har gvit resultat. Tror jag, men jag är inte så säker. Egentligen! Han kanske bara vill utnyttja mig, utan att göra arbetet själv.
    Jag har också tagit ett beslut inom ett område jag inte får ta beslut i. Det skiter jag i. Det var nödvändigt och det blev bra. Nu får väl någon annan krake cred för det, men skit samma. Huvudsaken är att det blev gjort. Jag gillar inte när smågrejor bara ligger utan att någon gör någonting åt det.
    En kopp kaffe, ett telefonsamtal och sen ska Mrs hämtas. Helgmaten inhandlas. Vi såg på Plura och Mauros mat igår. Skånsk kalops. Vad hungriga vi blev, så nu ska högreven inhandlas.
   I helgen ska företaget registreras. Och sen blir det åka av i snigelfart. Jag har hittat en som kan fixa omslag. Han gör det gratis bara han får ha det med i sin portfolio. Jag sa att han får sitt namn på inlagan bara han fixar det. No problemo.
    Skrivit på en annan av mina romaner idag, så det blir ingen statusuppdatering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar