torsdag 17 mars 2011

Nu jävlar blir det vinter!

   Ikväll så varnar SMHI för snöfall i Stockholmstrakten. Tittar man också på prognoserna för helgen över Degerforstrakten så innebär det att vi ställer in resan till Marken i helgen och hoppas på lite förvår till helgen efter. Förhoppningsvis.

   Idag kom min nya basker från BaskerBosse. Helläcker och urtjusig blir man i den. Mörkblå, klassisk variant. I love it.
   I morgon kväll ska Mrs och jag ut och äta. Vi brukar gå på Da Luigi och smörja kråset för en inte alltför hög penning. Lokalen och personalen är väldigt OK och maten smakar helschysst. Kan bara rekommenderas. Den här gången tänkte jag försöka hitta en annan restaurang, men jag vet inte var bara. Efter lite letande hittade jag PortoCervo. Kan vara värt att prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar